KROK 1 - Wybór Produktów
- Przed przystąpieniem do zakupów zapoznaj się z regulaminem sklepu: TUTAJ >>
- Produkty dostępne w sklepie internetowym www.afandi.pl podzielone są na kategorie oraz podkategorie. Wszystkie grupy produktowe znajdują się w kolumnie po lewej stronie sklepu oraz w górnym pasku menu w dziale "Produkty".
- Jeżeli szukasz konkretnego produktu wpisz jego nazwę w pole wyszukiwarki, która znajduje się w lewym górnym rogu strony, dzięki temu otrzymasz rezultaty wyszukiwania w postaci listy produktów odpowiadających Twoim kryteriom.
- Przy każdym produkcie w sklepie znajduje się szczegółowa specyfikacja, cena oraz status dostępności produktu.
- Jeżeli zdecydowałeś się już na zakup konkretnego produktu dodaj go do koszyka.
KROK 2 - Koszyk Sklepowy
- Jeżeli masz już w koszyku wybrany produkt i chcesz złożyć finalne zamówienie, wejdź do koszyka, używając przycisku "koszyk" na górze po prawej stronie sklepu.
- Możesz sprawdzić zawartość koszyka na stronie, dowolnie zwiększyć lub zmniejszyć liczbę zamawianych produktów, usunąć jego zawartość lub odłożyć część produktów do przechowania, by móc zamówić je później.
- Pamiętaj, że z funkcji przechowania produktów mogą korzystać jedynie osoby zalogowane w serwisie. W przypadku opuszczenia strony przez niezalogowanego klienta zawartość koszyka przepada - warto więc być zalogowanym.
KROK 3 - Składanie Zamówienia
- Decydując się na kontynuacje zamówienia wybierz sposób dostawy spośród trzech opcji proponowanych przez sklep: kurierem pocztex lub poczta polska odbiór w punkcie. Po zaznaczeniu wybranej opcji wciśnij przycisk "do kasy".
- Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania w polu "zarejestrowany klient" i zaloguj się na swoje konto. Jeżeli nie posiadasz konta w naszym sklepie, wybierz opcję "nowy klient" lub pomiń zakładanie konta wybierając opcję: "zamówienie bez zakładania konta".
- Pamiętaj, że rejestracja konta ułatwi Ci wprowadzanie danych w kolejnych zamówieniach. Zarejestrowani klienci mają również możliwość podglądu statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów w przyszłości.
- Po wybraniu odpowiedniej opcji logowania, używając przycisku "do kasy", przejdź na stronę formularza teleadresowego. Wypełnij dokładnie wszystkie obowiązkowe pola i przejdź do płatności poprzez przycisk "kontynuuj".
- W kolejnym etapie wybierz odpowiednią formę płatności, a jeżeli masz jakieś uwagi wpisz komentarz do zamówienia w wyznaczonym polu. Następnie kontynuuj procedurę zamawiania, aby potwierdzić zamówienie.
- W ostatnim etapie sprawdź ponownie poprawność wpisanych danych. Jeżeli wszystko się zgadza potwierdź zamówienie. Uwaga: Jeżeli nie potwierdzisz zamówienia na tym etapie, sklep nie otrzyma potrzebnych informacji do tego by zrealizować Twoje zamówienie.
KROK 4 - Podsumowanie Zamówienia
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość z numerem zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji z potwierdzeniem zamówienia oraz danymi do przelewu.
- Przy przelewie pamiętaj o podaniu numeru zamówienia - bez podania numeru zamówienia przesyłka może się opóźnić.
- Po otrzymaniu wpłaty na konto bankowe, sklep skompletuje Twoje zamówienie i poinformuje Cię o wysyłce. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem - za zamówienie zapłacisz przy jego odbiorze.
- Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące zamówienia prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu.