Czujesz, że potrzebujesz pomocy w wyborze kosmetyków? 
Zadzwoń na darmową konsultację: 
+48 888 421 995
 
alt
 
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Dostawa i Koszty Wysyłki

Dostawa i Koszty Wysyłki

Wysyłki:
 
Koszty wysyłki uzależnione są m.in. od metody płatności oraz wagi zamówienia. Szczególnie polecamy wszelkie metody zapłaty z góry ze względu na oszczędności w kosztach. Do kosztu dostawy doliczamy również koszty związane z opakowaniem (koperta, folia bąbelkowa itp.), przygotowaniem i zabezpieczeniem przed uszkodzeniem zamówienia. Czas dostawy przesyłki od dnia nadania (wysłania):
 
Czas dostawy kurierem Inpost oraz dostawa: przesyłka jest doręczana do 24h od dnia nadania (wysłania).

Czas dostawy do Paczkomatu Inpost oraz dostawa: przesyłka jest doręczana do 24h od dnia nadania (wysłania). Przesyłka jest do odbioru w wyznaczonym przez Ciebie Paczkomacie. Paczka w paczkomacie jest dostępna do odbioru przez 48h. Należy ją odebrać w terminie śledząc status paczki drogą mailową.

CAŁKOWITY, szacunkowy czas dostawy od chwili złożenia zamówienia (to znaczy zaksięgowania wpłaty w przypadku wyboru płatności przelewem, skompletowanie zamówienia, przygotowanie paczki do wysyłki wynosi od 1 do 4 dni roboczych (w przypadku przesyłek zagranicznych czas dostawy jest zróżnicowany w zależności od kraju przeznaczenia, może to być co najmniej 7 dni).
 
Zamówienia poprzez internet można składać 24h na dobę, zamówienia telefoniczne od poniedziałku do piątku w godzinach od 11-16.

Na przygotowanie przesyłki do pakowania mamy minimum 24h - ten czas może czasami ulec wydłużeniu (np. z powodu urlopu, oczekiwania na dostawę, lub wielu złożonych zamówień w danym dniu).

Zamówienia pakujemy w poniedziałki i środy. 

 

Prosimy przy składaniu zamówienia podać prawidłowy numer telefonu i adres e mail !


Nie przyjmujemy zwrotów kosmetyków które zostały otworzone lub przetestowane na skórze zgodnie z prawem polskim.
W szczególności dotyczy to wszystkich perfum. Proszę mieć to na uwadze przy składaniu zamówień.


 

 
Koszty DOSTAWY:

KURIER INPOST: 17,90zł

PACZKOMATY24 INPOST:
Gabaryt A :15,90zł
Gabaryt B: 16,90 zł
Gabaryt C: 18,90 zł

Do zamówień za pobraniem (płatność przy odbiorze kurierowi - opcja dostępna tylko KURIER INPOST) doliczamy 5zł za usługę za pobraniem.

DARMOWA WYSYŁKA OD 299 zł dotyczy tylko paczkomatu !
 

Klient ponosi odpowiedzialność za błędne wskazanie swoich danych koniecznych do zrealizowania dostawy, uniemożliwiających jej dostarczenie. W takiej sytuacji, koszty związane z ponowną wysyłką towarów ponosi Klient.

Zasady Pakowania Przesyłek:

Sklep Afandi Oriental Dream dokłada należytej staranności podczas pakowania, aby Państwa zamówienie nie uległo uszkodzeniom mechanicznym podczas transportu. Wszystkie produkty są starannie zabezpieczone folią bąbelkową, taśmą oraz w razie konieczności tekturą i makulaturą.
 
Zwroty Przesyłek:

Produkty zakupione w Sklepie, Klient będący Konsumentem może zwrócić bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy na podstawie ustawy o Prawach konsumenta). W takim przypadku Sklep Internetowy Afandi Oriental Dream dokonuje zwrotu należności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy (z wyjątkami o których poniże). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto do zapłaty, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
 
Jeżeli Sklep Internetowy nie zaproponował, że sam odbierze (lub jego upoważniony przedstawiciel) produkt od Klienta będącego Konsumentem, Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 
Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep Internetowy Afandi Oriental Dream zgodził się je ponieść. Bezpośrednie koszty zwrotu to w szczególności: koszty przesyłki czy samodzielnego dojazdu do Sklepu Internetowego w celu zwrotu rzeczy. Jeżeli Klient będący Konsumentem wybrał sposób dostarczenia (przy zakupie) rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
 
W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru należy pobrać wzór formularza „Formularz Odstąpienia od Umowy” - można go pobrać TUTAJ>>. Następnie należy go wypełnić i wraz ze zwracanym towarem wysłać na własny koszt paczką na adres Sklepu. Przed wysłaniem przesyłki na adres Sklepu należy starannie zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniami mechanicznymi wynikającymi z transportu.
 
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient będący Konsumentem zobowiązany jest do zwrotu na rzecz Sklepu Internetowego produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego korzystania z rzeczy (lub zwykłego zarządu). Klient będący Konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie. Więcej informacji znajduje się w Regulaminie Sklepu Internetowego, który można pobrać TUTAJ>>.
 
Zasady Pakowania Zwrotów:

W przypadku zwrotu Towaru Klient powinien zabezpieczyć przesyłkę z należytą starannością, odwzorowując sposób jej zapakowania (na tyle na ile jest to możliwe) jaki uprzednio wykonał nasz sklep Afandi Oriental Dream.
 
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu